Παρασκευή 4 Απρίλη: Cine Λαμπηδόνα -

Παρασκευή 4 Απρίλη: Cine Λαμπηδόνα - "Mi país imaginario" (Η φανταστική χώρα μου)

 Το Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωνα σας καλεί την Παρασκευή 4/4/25 στις 8.30μμ στη Λαμπηδόνα (Άλσος Αγίας Τριάδας - Βύρωνας). Θα προβάλουμε την ταινία - ντοκιμαντέρ "Mi país imaginario" (Η φανταστική χώρα μου), διάρκειας 1h 23', σε σκηνοθεσία Patricio Guzmán, 2022. Σχεδόν μισό αιώνα μετά την "Μάχη της Χιλής", το διάσημο ντοκιμαντέρ που κατέγραψε την κοινωνική επανάσταση του 1972-73

Σάββατο 5 Απρίλη: Συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι στην πλ. Ταπητουργείου και διαδήλωση για τα Τέμπη και τη νέα πανεργατική Απεργία

Σάββατο 5 Απρίλη: Συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι στην πλ. Ταπητουργείου και διαδήλωση για τα Τέμπη και τη νέα πανεργατική Απεργία

Το Σάββατο 5 Απριλίου συμμετέχουμε στην συγκέντρωση και διαδήλωση για τα Τέμπη και για την Απεργία στις 9 Απρίλη, που διοργανώνουν συλλογικότητες των γειτονιών μας. 

Σάββατο 29 Μαρτίου,  live db projekt

Σάββατο 29 Μαρτίου, live db projekt

To Σάββατο 29 Μαρτίου οι συνθομηχανές του db projekt ανεβαίνουν στη σκηνή της Λαμπηδόνας. db projekt είναι τo ηλεκτρονικό project του Δημ. Μποτή (Magic de Spell) σε συνεργασία με φίλους. Καλεσμένοι του στη σκηνή οι:Διαμαντής ΔιαμαντίδηςΜιχάλης ΣκαράκηςΚατερίνα ΣπυροπούλουΙωάννα ΜιχαηλίδουΝίκος ΜακράκηςΕίσοδος ελεύθερηΛαμπηδόναΆλσος Αγ. Τριάδας, ΒύρωναςΣάββατο 29 Μαρτίου, 9.00μμΚοινωνικό


Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

"Μετά τον Καστοριάδη", Παρασκευή, 16 Δεκέμβρη, 8.30 μ.μ. βιβλιοπαρουσίαση


"Βιβλιοπαρουσίαση:
Μετά τον Καστοριάδη", Παρασκευή 16 Δεκέμβρη, 8.30 μ.μ.

Το Κ.Π.Κ.Β σας προσκαλεί στη παρουσίαση του βιβλίου "Μετά τον Καστοριάδη: Δρόμοι της αυτονομίας στον 21ο αιώνα" των Αλέξανδρου Σχισμένου και Νίκου Ιωάννου, Παρασκευή, 16 Δεκέμβρη, 8.30 μ.μ. στη Λαμπηδόνα. Θα μιλήσουν οι συγγραφείς.

Τι σημαίνει «ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗ»; Μα ακριβώς αυτό που καταλαβαίνουμε εξαρχής. Τα χρόνια που ακολούθησαν τον θάνατο του μεγάλου φιλοσόφου ανέδειξαν τη σημασία της φιλοσοφικής και πολιτικής του σκέψης, έφεραν τα ερωτήματα που ο ίδιος είχε διατυπώσει στο επίκεντρο των κοινωνικών αγώνων, επιβεβαίωσαν την κριτική του στην καπιταλιστική (αν)ορθολογικότητα, έθεσαν το ζήτημα της Άμεσης Δημοκρατίας στην καρδιά της κοινωνίας. Ταυτόχρονα, νέες μορφές επικοινωνίας και συνταύτισης αναδύθηκαν, δριμύτατες κοινωνικές συγκρούσεις γκρέμισαν το κάτοπτρο της ασημαντότητας και καινούργιες πολιτικές αγωνίες προσπαθούν να βρουν λέξεις για να αρθρωθούν. Ο λόγος του Καστοριάδη μοιάζει πιο επίκαιρος από ποτέ, ενώ η γλαύκα της Ακαδημίας αρχίζει να λοξοκοιτά μυωπικά το έργο του με στόχο να το απολιθώσει. Όμως το έργο του Καστοριάδη δεν προσφέρεται για απολίθωση. Δεν είναι μία κλειστή θεωρία, είναι μια πρόσκληση σε πράξη, μια προτροπή σε αναστοχασμό, μία αξίωση αυτονομίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου