Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Τετάρτη 8/5/2019, 8 μ.μ. - Θανάσης Ν. Παπαθανασίου - "Ο Θεός μου ο αλλοδαπός-Κείμενα για μιαν αλήθεια που είναι «του δρόμου»"


Το Κοινωνικό Πολιτιστικό Κέντρο Βύρωνα σας προσκαλεί στην παρουσίαση/συζήτηση του βιβλίου του Θανάση Ν. Παπαθανασίου

Ο Θεός μου ο αλλοδαπός
Κείμενα για μιαν αλήθεια που είναι «του δρόμου»

που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 8/5/2019, 8 μ.μ. στη Λαμπηδόνα. Θα μιλήσει ο συγγραφέας.

Λίγα λόγια για το βιβλίο: «Καλά Χριστούγεννα» είναι η ευχή που προς το τέλος κάθε έτους λέγεται εκατομμύρια φορές. Είναι απλό· όμως, έχετε σκεφτεί ότι «Χριστούγεννα» δεν σημαίνει παρά «Χριστού Γέννα» και ότι «Καλά Χριστούγεννα» σημαίνει να ᾽ναι έτσι τα πράγματα μέσα μας κι έξω μας ώστε να πραγματοποιηθεί δίχως προβλήματα η Γέννηση του Χριστού; Περίεργο Θεό έχω, μα την αλήθεια!

Αν βέβαια μιλάμε για χριστιανική πίστη, τότε θα πρέπει να μιλάμε για έναν Θεό που γυρεύει να γεννηθεί και φέτος σε κοινωνίες - σούπερ μάρκετ πόνου, πολέμου, αδικίας και σε καρδιές - πρακτορεία μοναξιάς, απελπισίας, ρατσισμού. «Μυστήριον ξένον ὁρῶ καί παράδοξον». Πώς θα μπορούσα, λοιπόν, να σκιαγραφήσω (μ’ όλη μου την αδεξιότητα κι έκπληξη) τον Θεό μου;...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου